گیاه اشتها آور
اگر به مدت ده روز، هر روز یک قاشق مرباخوری از گیاه شاه تره را در یک فنجان آب جوش به مدت ده دقیقه دم کنید و روزی دو یا سه فنجان از این دمکرده را قبل از غذا و یا یک فنجان موقع خواب بنوشید، اشتهایتان بیشتر می شود. در ضمن شاه تره، ادرارآور است و برای مشکلات پوستی نیز مفید است.

تناسب پاها
هرگز بدون جوراب ، کفش نپوشید . وقتی با تلفن صحبت می کنید، حتی الامکان، کفش هایتان را در آورید و پاهایتان را دراز کنید. یکی از حرکات معمولی در یوگا این است که انگشتان پا را ده بار بالا و پایین ببرید و سپس ده بار به سمت بیرون بکشید. امتحان کنید، ببینید آیا می توانید، انگشت بزرگ پایتان را در حالی که بقیه انگشتها ثابت اند، بالا و پایین ببرید.

صرفه جویی در وقت برای درمان مو
اگر موهایتان مشکل دارند و می خواهید آن را درمان کنید، از شامپوهای پروتئینی استفاده کنید و یا مواد پروتئینی به موهای خود بمالید. با شروع درمان، روز به روز نتیجه آن را هم مشاهده خواهید کرد. پس نکته مهم این است که موهایتان را در زمان مناسب بشویید.

غذاهای کم خرج و مفید
ببینید سالمترین غذای حاضری منطقه شما کدام است: یعنی غذایی که حاوی سبزیجات مختلف و حداقل چربی باشد. از خوردن سس ها و گوشتهای چرب خودداری کنید و سعی کنید از غذای سبکتر و سبزیجات برای شام استفاده کنید.

برای تسکین درد چشم…
گیاه مامیران برای تسکین ناراحتی های چشمی که آسیب جدی ندیده باشد یا به عبارتی، چشمی که به حساسیت دچار شده باشد، مفید است. یک قاشق چایخوری از این گیاه را به یک فنجان آب جوش اضافه کنید، صبر کنید تا دم بکشد. دم کرده آن را از صافی رد کنید و هر شب از این محلول همراه با چای تازه دم برای شستشوی چشمهایتان استفاده کنید تا بهبود یابند.

وقت با ارزش را هدر ندهید
چرا کارهای سخت و طاقت فرسا که وقت شما را هدر می دهند، به دیگران محول نمی کنید؟ شستن ماشین و چند ساعت اتوکشی توسط فرد دیگر، آن قدرها گران تمام نمی شود.
سپردن این کارها به دیگران، وقت شما را کمی آزاد می کند تا به کارهای مهمتر برسید.